tack jessica <3

DATUM: 2009-09-09 | TID: 20:58:44

har inte skrivit på hela dagen för efter skolan var jag först med sarah och bakade och såg gossip girls sen så for jag hem och plugga på engelskan & svenskan ! sen nu sitter jag här :D
sen så äre fett bra , jessica ska köpa min hårförlägning för 500! :) så jag kommer nog ta mig till stockholm ändå ! (a) lovelovelove .. jag snackade mded mamma om de igår och hon sa att hon inte hade råd att betala och om hon hade de ksulle jag få åka varjehalg och lov och allt för hon vet vad de betyder för mig, men jag ska iaf höra med pappa om han kan bidra med typ lite iaf :D jag är fett taggad nu .

och juste idag på skolan så spelade vi in en "film"eller viktor sprang, så hoppa han
så ramlade han  HAHAHA den är asrolig, måste se om jag fattar hu man laddar upp!

Kommentarer
Postat av: nallelie

äre den du köpte i GBG ? :)<3

2009-09-10 @ 20:05:58
URL: http://nallelie.blogg.e
Postat av: nallelie

äre den du köpte i GBG ? :)<3

2009-09-10 @ 20:06:34
URL: http://nallalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0