pluggpluggplugg

DATUM: 2009-09-16 | TID: 18:08:36

känns som de är de enda jag skriver om här i bloggen men de är typ de mitt liv går ut på just nu , iaf så i helgen ska jag tesse & sarah till luleå på fredag och då ska jag hämta mitt löshår så ska dom träffa rahim och kazem eller vad dom heter , jag håller inte reda på deras turkar, (;
har bara 250 spänn men de får duga haha :)
mste väll antagligen låna ut minst 50 spänn åt sarah (; hon har oftast inga pengar så hon mste nog låna till bussen i think,
men ja nu ska jag tvätta ur silverschampoot ur håret sen blir de mer plugg sen skriver jag nog mer (a) om jag har nått att skriva ;>
pusshej!

Kommentarer
Postat av: tthess

haha du är ju lejd mhoe :)

2009-09-16 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0