OMG WTF BBQ (hahahhaha jenne!)

DATUM: 2009-09-08 | TID: 20:53:06

jag kollade runt lite på flygresor tur&retur luleå-stockholm
och jag hittade de billigaste ever typ ! de går på 600 tur och retur! de är ju seriöst asbra? jag mååste få åka på höstlovet & hälsa på emma maya och alla , skulle vara sjukt kul ;o
nu är de bara operation övertalning som gäller, för mamma sa blankt nej då jag berättade om de
jag förstår inte vad hon har emot att jag måste få träffa min släkt åtminstånde 2 ggr på ett år`?
ifs äre släkten på pappas sida så kanske borde snacka med han ist , jaja vi får se hur de går :)
eftersom jag känner mig sjukt snäll idag så kan ni få länken till hemsidan (:
http://www.norwegian.se/flyg/lagpris/?D_City=LLA&A_City=ARN&CurrencyCode=SEK&SkipdaysLeft=10&gclid=CNr4lf3V4pwCFQkD3godUlR96g


emma maya & emelie , JAG SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: emelie

Miss u 2 =)

2009-09-09 @ 18:54:02
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0