MINA ÄLSKLINGAR!

DATUM: 2009-09-05 | TID: 13:23:04

hittade världens finaste pumps , jag lovar dom satt helt perfekt och var too die for typ , men mamma ville inte betala dom för hon skulle köpa uggs åt mig och hade typ handlat kläder åt mig , så jag ska spara ihop pengar och köpa dom själv :)hoppas bara dom har kvar dom ..och jag tänker INTE berätta var jag hittade dom , its a secret baby , annars kommer ni bara härma mig (;
ajuste , sen så måste jag in och byta min plattång som fortfarande vägrar funka , sjukt irriterande -.-
här kommer lite bilder på de jag köpte :

jeanstights för 199 ;-

vantar för 59;-

MIN ÄLSKADE TRÖJA/KOFTA <3333 199;-
och finaste sjalen/halsduken för 129;-

och där får ni en bild på mina älskade pumps och mina asfina uggs(a)
uggsen för 329 typ och pumpsen för 399:-

aja nu ska jag fara och byta min plattång !
nått tips på nån bra?:D för jag tänker fan inte ha samma, den tar typ hundra år innan den blir varm,

Kommentarer
Postat av: Rebbhoeee ;*

JAG VET VARS DU HITTA DOM! :D MOHHAHA! har själv provat sånna ;)))

2009-09-05 @ 19:52:34
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: bra gissning ;D rätt svar kmr snart upp på bloggen :)

2009-09-05 @ 20:44:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: mathilda

dome snyyyggast! :D

2009-09-05 @ 22:07:23
URL: http://maathiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0