jag får damp?

DATUM: 2009-09-15 | TID: 20:56:23

min msn cpar & mitt spotify , vad fan händer? : s
p a l l a säger jag bara
' conecction lost ' så ståre så typ 350 år? , näääh fan va jobbigt jag pallar inte.
nu har jag pluggat svenska och engelska, fan va roligt jag dör ! :D:D:D not men de måste göras,
tänkte också fixa nya naglar och la fram naglar och allt, men nu känner jag ba naaaaae jag pallar inte,
jag känner att jag inte pallar nånting idag, saknar min hårförlägning
vill till luleå
vill ha mina älskde skor
vill ha ny plattång
vill till stockholm
vill vara rik
vill få bra betyg.

men de är mycke man vill som man inte kan få också , right.
mamma har också precis förstört min dröm
jag får allså inte flytta och gå gymnasium i stockholm.. är inte de minsta förvånad för jag har ingen som betalar lägenhet , ingen att bo hos då, och ingen att dela lägenhet med.
plus att jag lixom bara är 15 år då, knappast säger jag bara ( säger mamma ) in my dreams typ. men ändå.
kommer få bo kvar i skit piteå 3 år till, när mamma sa de började jag seriöst gråta
orka piteå, världens minsta och drygaste fitt-stad!
im out PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0