jag är sämst

DATUM: 2009-09-12 | TID: 18:04:08

...på att skriva blogg :' D
men jag har typ aldrig nått intressant att skriva ? så då blir de tråkiga inlägg och då blir bloggen tråkig,
logiskt, ahahha (; lyckades iaf inte få in filmen på youtube med viktor, orka att jag inte fattar youtube :o
men iag så idag har jag och sarah varit till sjulnäs och fotat på en hundutställning, fick typ bara skitbilder eftersom jag har kitobjektiet och de når inge långt mm, ska kolla vad ett 55-300 kostar tror jag ;D
nu ska jag iaf duscha , pusshej :)


man ser typ inte men ändå (a) viktor äger mig fett hårt, HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA SÅ SÖT DU ÄR ! ;D fränbarnnn! ;)

2009-09-12 @ 20:21:05
Postat av: Rebbhoeee ;*

men damp data, jag skrev det haha

2009-09-12 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0