i never needed you to be strong :)

DATUM: 2009-09-16 | TID: 07:52:48

chachaa bloggen ! nu har jag sminkat & klätt på mig (; och att upp håret i en snodd, för jag känner inte för utsläppt för mitt hår är skit looockigt ! eller de är inte de nu men de kmr bli de när jag cyklar t skolan ,
klockan fem över åtta ska jag möta tesse utanför henne typ , sen blir de skolan .
Slutar 14.40 idag så de är ändå inte så farligt :) idag hoppas jag verkligen att jag får göra svenskaredovisningen ,
ni får hålla tummarna för mig 11.50 - 12.55 beroende på när jag får göra (a
pusshej


snyggbild, ser typ asfet ut men oyeah
dagens outfit
är iaf sveatröja
nått linne från mammas garderob
leggings från gina (;

Kommentarer
Postat av: Rebbhoeee ;*

tjockt söt :)

2009-09-16 @ 16:11:39
Postat av: mickis den sexiga kaninen

pöss

2009-09-20 @ 14:43:20
URL: http://mickiseklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0