hej bloggish!

DATUM: 2009-09-08 | TID: 16:22:41

idag slutade jag vid 20 över två! fett skönt för jag var aaastrött cyklade typ hem utan att jag märkte de? eller nja men typ, nu har jag gjort engelska läxan + målat mina egna naglar, fast dom är väldigt korta!
efter middan ska jag jobba i svenska om stieg larsson? de enda jag typ vet är att han var en ful författare som rökte , för de såg jag på en bild :D men vi ska ha muntlig redovisning om de på tisdag-onsdag , HATAR muntligt
seriöst de är de värsta som finns, jag blir så jäävla generad :oo de är helt sjukt, samma med att läsa högt, eh nej tack :D och så ska jag sitta där och berätta i 1-3 minuter, omg säger jag bara!

aja nu ska jag dra,
pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0