engelska läxa!

DATUM: 2009-09-02 | TID: 16:41:45

nu är jag hemma , eller de var rätt lägesen jag kom vem, var hemma vid tio över två eller nått.
men nu har jag pluggat och bråkat med mamma, hon är världens tjatigaste, och nu ska jag bara sitta vid datorn till maten , sen ska jag väll, eh sitta vid datorn .. och idag till lunch åt jag & sarah kyclingrulle! de godaste som finns i hela världen (a) ..

hm och jag räknade även ihop mina poäng idag i skolan , har 195 poäng så jag måste höja mig om jag ska komma in på nått jag vill gå, jag vill typ gå media eller frisörsak/stylist .. mja men de är säkert höga intagnings poäng blabla, och helst vill jag såklart gå & bo i sthlm så jag kan träffa mina hunnies oftare, och att dom har lägre intagnings poäng där..

 

nån som vet hur mkt poäng nått bra gymnasium med frisör/media/stylist inrikting har som intagningsgräns? :D


aja nu blev de ett vääldigt långt inlägg, orka mig(a
piiiice!

Kommentarer
Postat av: sara

Cybergymnasiet är ganska bra (A) haha, man går halvdagar och intagningspoängen är typ 165. :p

2009-09-02 @ 21:40:45
URL: http://ffakeasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0