allt går åt helvette ?

DATUM: 2009-09-06 | TID: 18:29:46

Eftersom de tydligen inte fanns nån garanti på min plattång ( konstig eftersom jag kmr ihåg att jag fick en -.- ) så har jag inte kunnat byta in plattången , så nu har jagingen plattång , och mitt hår är KATASTROF efter jag dushat , de krullar sig åt alla håll :( inte kul kommer se ut som ett cp i flera veckor : ( har inga pengar så kan inte köpa en ny -.-
ååååååhhht helvette.
Och att när mormor skulle tvätta min nya tröja (edhardy tröjan från kreta) så for hela trycket bort?! så nu äre bara nått gult grejs där :( de är inte så kul eftersom dom finns typ inte att köpa här /; INTE KUL ALLS...
åååhåhåhåh jag orkar inte .


 ååååååååååh allt går fan bara dåligt just nu ,

(om jag inte plattare, ser typ ut som jag lockat de men nono de är mitt naturliga :((( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0