godmorgon

DATUM: 2009-07-20 | TID: 06:24:41
yes yes godmorgon bloggen :) eller godmorgon ? är astrött och håller på att dööö, men mina kusiner kmr från stockholm om inte mer än en timme så jag vill lixom vara vaken och välkoommna dom då dom kommer, därför ja är uppe så tidigt om ni undrar, hhehehe , har inte kunnat sova mycke inatt . Klockan 3 började jag ba eh shit kanske måste sova, sen så fick jag panik för de gick inte, sen blev klockan 5 om jag somnade -.- sen ställde jag & pappa klockan på sex för att dom skulle komma vid 6-7-8 tiden, men pappa sover då fortfarande -.- jaja de kommer bli mycke bloggning i veckan trorjag(a)
puss och hadebra, love uuu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0