tja bloggisssh

DATUM: 2009-08-11 | TID: 22:23:07
idag har jag varit igång hela dagen, jävlat ononon nonstop , kanske då jag for och åt hos mormor men ändå,
först for jag då som jag sa till "kojrivarlägret" så väch ntade jag till tre då dom slutade, sen så stack vi hem till piteå igen, och for och badade , så började de regna men vi fortsatte ändå bada lixom, sen började de vääärsta åskan så då for jag hem till mormor & åt middag. Sen for jag hem till sandra och lekta med hennes brosha och hans kompis, kurragömma is the shit HAAH :) sen slutade de åska så vi stack och badade igen vid nio, sen nu är jag hemma och är verkligen HELT SLUT , hoppas ni läsare har haft en lika bra dag som jag har (a)
 
puss love u !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0