spooky x100

DATUM: 2009-08-15 | TID: 21:25:59
okej såhär var de, sarah skulle skjutsa sin brorsa till nån kompis med moppen, så var jag ensam hos henne ( resten av hennes familj är på stugan till imorn ) sen började de låta i köket, spola vatten , öppna kylskåpsdörren och allt, jag ba men jaja de är bara sarha som kmitt hem , sen kom sarah hem och typ bah HEEJ MAATHIILDA . så satte vi oss vid datorn igen, sen hör vi bara någon/något som går och håller på i köket, sen så är de som att någon går ner till oss i källaren, ner för trappen , men så går den in i duschen (som är i rummet brevid) ist, så sätts vattnet på i dushen , så fick vi typ panik och rignde hennes mamma & sen sökte vi igenom huset med ett dammsugar munnstycke som sak ifall de skulle hoppa fram nån , sen nu då jag skrev dehär knakade i trappan igen , precis då jag skrev dedär, nu sitter sarah och gråter och jag är skiiiträdd och håller på att dö!
HJÄLP
Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg blogg :-)

2009-08-16 @ 08:52:42
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Rebbhoeee ;*

HAHAHA! XD dammsugarn! XD HAHAHA

2009-08-19 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0