nya naglar / ny kategori / ny färg på rubrikstexten

DATUM: 2009-08-12 | TID: 22:53:11
men yes , vem är skillmasternnnn ? jo jag ofc, ahahaha :) lyckades fixa så att rubriksfärgen blev rosa & en ny kategori :) är man bäst så är man , pff! ;> idag har jag gjort samma som igår (hah, händelserikt liv jag veeeet!) men de gäller att ta tillvara på dom sista sommarlovs dagarna, låter fett sorligt att säga så men , de är ju sant..
när börjar ni om skolan ? vi börjar den 20, men jag är bara där på dan sen på kvällen drar jag till kreta i en vecka, skönt!

på fredag blir de att åka till luleå och träffa holly! nazty.blogg.se ;) de blir väll att dra runt på stan med henne och så, vi får se :) ska nog ta me systemkameran så ni får lite bilder sen.Hon fyller ju år på lördag btw , grattis i förskott gulle!


jaja nu blire goodnight, ni får sova så gott , peeeace!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0