gårdakvarnar och skit

DATUM: 2009-08-17 | TID: 19:16:46
"livet förändras vart jag än går, och de kommer kanske inte alltid va vi två bara så länge de finns stjärnor över oss så ,bara så länge våra hjärtan klarar av att slå."

jag har helt fastnat för den låten , de var fett längesen jag lyssnade på håkan hellström , poptiderna i mitt hjärta allså! men ändå, håkan har dom finaste texterna i sina låtar, lätt!

ska be mamma kolla hur mycke pengar jag har på mitt kort snart, har jag typ råd så far jag till luleå imorn , och träffar holly? ( holly, skriv på msn om du ser dehär ) annars blire att vara med fanny & rebbo där, om du vill allså, har inte hört med dom än , men de blir väll ch1111111lll , nej jag bara skjaaaaa, nu ska jag sluta skriva innan dehär blir för oseriöst!

PUSS AND HUGS !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0